Äntligen.

Äntligen slutar saker och ting jävlas (bortsett från tvättstugan igen imorse då). Idag ska jag ägna några timmar åt tentaplugg & sen ska jag iväg till sjukgymnasten för att påbörja rehabiliteringen.
Det ska bli skönt att få göra någonting åt knät. För nu är det riktigt jobbigt. Jag kan inte somna på kvällarna för att det gör så ont. Men under dagen så är det inga problem att gå och så vidare. Men när jag slappnar av på kvällen så kommer det värsta. Men det ska nog bli vra det här också tillslut.

Och ikväll, ska jag försöka få igång på det senaste Lost-avsnittet. (Eftersom det inte var min dag igår, så funkade ingenting, inklusive det avsnittet, vilken stream-sida jag än använde när det givetvis funkade för andra)

Så, nu tar vi tag i livet och slutar upp med alla sura miner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0