Du ser inte.
















Och till och med denna kurs hade någon gång sitt slut, om man
nu inte får göra en omtenta förstås.
Men jag satsar inte på en omtenta, jag satsar mer på att klara den här första tentan vi gjorde idag. Så äntligen är kursen sluuut! Och den här eftermiddagen är den första på jag vet inte hur länge, som faktiskt inte uppfyller en massa måsten. Så jag köpte en pizza till lunch, och slappande av och tittade på Bröllopsfotografen. Jäklar vilken bra film ( och ja jäklar vilken god pizza). Passade öven på att påbörja min storstädning. Storstädningen resulterade i att faktiskt städa allt, förutom garderoben och torka golven, så nöjd är jag minsann.

Jag har just insett att det kom ett nytt Lostavsnitt imorse, vilket jag ju måste kolla på genast. Senare ska jag ta en dusch och sen åka ut mot Nomie på Mary Kay-party.


<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fregObNcHC8&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fregObNcHC8&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0