Dumma, dumma feber!

Jag avskyr att vara sjuk när man äntligen har tid att få göra vad man vill utan några måsten. Så återigen är jag någots slav igen. Är det inte slav för mikrobiologi, så är det nu slav för febern. Men jag har bokat tvätttid idag och jag måste använda den eftersom jag inte orkar göra allt nästa vecka innan onsdagen. Och inte kan jag gå och träna heller som jag behöver. Knäet är mycket bättre i alla fall och det är positivt. Jag kan gå i vilka skor som helst utan att det gör ont, förutom de riktigt platta dojorna. Då är det till och med enklare och mindre smärtsamt att gå i de extrema kilklackarna, vilkt är ju positivt eftersom de är snygga!

Och maten idag blev så avancerad som stekt äggröra med lök och paprika. Men inte fick jag i mig ens hälften. Det enda jag vill ha är liter med iskallt vatten, gärna smaksatt med citron men vem fan har den turen liksom. Febern går upp och ner hela tiden, vilket är väl ändå positivt att jag inte behöver vara sängliggandes hela min vakna tid.
Men man kan göra många trevliga saker när man är sjuk. Man kan poppa popcorn och dricka goda teer, man kan se på filmer och serier och spela tvspel och fluffa upp kudden och krypa ner i mjukiskläder. Så lite bra måste jag säga att jag har det.

Tänkte försöka knata iväg till den lilla affären här i närheten sen och köpa någon godisbit för att det är någonting man alltid får i sig (tänkte på det faktumet att jag inte fick i mig så mycket mat). (Och så kan man ha febern och lördagen som en liten ursäkt)
Sen tänkte jag nog fortsätta lära mig lite mer pianolåtar för nu tamesjutton, är jag tillbaka. Sitter där närmare 2 timmar om dagen nu, och jag lär mig massa nytt hela tiden.


Dagens låt, är en låt jag verkligen tycker om och håller på att försöka lära mig ordentligt på piano.
Tyvärr hittade jag ingen bra video och knappt låten överhuvudtaget (Gun´s n Roses för övrigt), så det fick bli nån jävla fan-video för Twilight.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0