I don´t wanna play

Man kan tro att jag fortfarande är en pessimist, och kanske lite bitter. Men tro det eller ej, det håller på att vända.
Redovisningen gick riktigt bra idag, äntligen har jag fått det överstökat. 9-14 har jag medverkat och lyssnat på flera framträdanden om olika ämnen. Strax efter det, satte jag mig i skolan med Nomie och Karin och tentapluggade i flera timmar. Och jag vågar påstå att jag nästan kunde alla frågor på tentorna jag har dragit ut och övat på.

Så ikväll kände jag att jag kunde få en stund över, och överlämnar tentaplugget till imorgon istället. La mig i sägen och tittade på en film och höll nästan på att somna. Men sen blev jag så frusen så jag tog ett bad. Ett bad för mig är att tappa upp kokhett vatten när jag är hemskt frusen, för att sedan nästan bli skållad när jag sjunker ner i badkaret. Och sen klarar jag inte av att ligga där längre än max 20 minuter, men det är så värt med den där varma, lugna, avslappnade, tillfredsställande känslan när allt varmt vatten omsluter en.

Nu tänkte jag snart kika på Boston Tea Party, och sen tror jag att jag tänker lägga mig och sova. Imorgon blir det fullt upp igen. Frukost, gymmet, tillaga matlådor, hämta ut glasögonen, tentaplugga och sen försöka somna tidigt och vara utvilad inför tentan på onsdag.



Har för övrigt vart lite fantasifull och lärt mig spela Lady Gaga´s "Paparazzi". Den är verkligen jättefin på piano.






Idag tog jag en låt från ett avsnitt från Buffy The Vampire Slayer. Man kan bortse från videon för jag hittade inte låten någon annan stans, men jag gillar låten.



Tror jag ska ta och se hela serien igen snart. När man får tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0