Let´s rock.

Ja, nu får det minsann vara bra. Har suttit hela eftermiddag med att försöka göra om designen på bloggen. Och så jäklas det så pass mycket tillslut, att jag var tvungen att radera hela bloggen. Det är ju väldigt skoj när man suttit hela eftermiddagen med den. Men, som ni ser, så har jag nu skapat en ny, och jag hoppas att ni finner minst lika mycket nöje i denna som i den andra.

Bortsett från all ägnad tid åt detta, så har jag även åstadkommit annat idag förstår ni.
Upp kvart i 8 för att orka ta sig till skolan. Lämnat in projektarbete och sen har jag och gruppen gjort klart Powerpointen för projektarbetet. Gud, så nöjda vi är nu!
Sen blev det gymmet och vara tvungen att ta det lite försiktigt, för jag har dragit på mig en knäskada och får inte gå för mycket och garanterat inte springa. Så så skoj är det. Jag ska gå på rehabilitering i sex veckor. Kommer det inte bli bättre efter det, så är det operation som gäller. USCH!

Har även vart så pass ambitiös idag att jag har lagat fem finfina matlådor. Heja mig! Jag ska bara orka att duscha och tvätta också, vilket jag inte är så hundra procent säker på att jag kommer orka göra...Hm.

Men men men: All heder åt Lady Gaga, haha. Vilken människa! Och den nya videon är ju misnt sagt...hmm...speciell, men snyggt gjord och ganska många skratt från min sida. Dock inte barnvänlig haha.

(Och hur många utstyrslar kan man ha under en och samma video? Shit.)


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Vad är detta Lady Gaga, min största skräck i världen, jag skulle hellre tillbringa en kväll i auswitch under 1940-talet än att gå på hennes spelningar, jag är helt övertygad om att det kommer vara tortyrformen i nästa världskrig

2010-03-17 @ 18:32:15
URL: http://theladdertoheaven.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, men oj oj oj

2010-03-17 @ 18:33:35
URL: http://coffeemaniac.blogg.se/
Postat av: Ebbie :D

hejjj :)

2010-03-17 @ 18:44:47
URL: http://ballastistan.webblogg.se/
Postat av: Jeppe

haha, ja du ska bara veta hur många nätter den där kvinnan förstört för mig... Min värsta mardröm är att jag ska vakna upp och hon står i mitt rum med en el-bas och sjunger pokerface

2010-03-17 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0