Never be afraid to die.

Superduper dag! Hade en underbart trevlig eftermiddag med lilla Blå. Om man vill luncha och inte har råd att käka ute, så varför inte ta med sig matlåda och sitta och prata och skratta i skolmatsalen? Funkar minst lika bra! Har även ett finfint mål idag, så därför har jag köpt på mig en massa frukt och ska alltid ha en flaska vatten i närheten. Nu jävlar!

Shoppade lite småsaker idag och blev väldigt nöjd och glad (dels att jag hittade så små fina gulliga saker och dels att jag stog på mig och inte handlade onödiga grejer och sånt som jag egentligen inte har råd med). Har även tagit mig tid och bäddat rent, dammat och dammsugat. Nu har jag bara torka golven kvar och tvätta den sista tvätten innan jag ska åka till Småland på torsdag. Och guuuud vad det ska bli skönt! Här är man skapligt trött på att bara käka samma saker hela tiden och inte ha någon fantasi alls. Nu vill jag ha mormors mat, och jag vill träffa min familj och min släkt!

Åh, vad skönt att vara klar med alla måsten. Nu ska jag äta lite mat,  och sen ska jag lägga mig i sängen och spela lite tvspel!

Hihi, aw, måste visa den här urgulliga nyckelringen jag köpte idag ( jag lyckas alltid paja mina nyckelringar så nu blev det en ny).

 

 

 

 

 

 

 

Idag kör jag ett klipp från världens bästaste film, Tenacious D - The Pick Of Destiny

 

 


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Jag hoppas verkligen inte du tjyvtränar för det om något är fusk

2010-03-29 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0