Save the day, or maybe melt away?

Detta bådar inte gott, för jag tror jag håller på att bli sjuk. Ont i huvudet, frusen och snuvig. Fan då. bara för att kursen är slut och man för en gångs skull får ta det lugnt. Men jag antar väl att det är då det kommer...bara för att man tar det lugnt.
Vi började med dryckeskunskapen idag, och den verkar verkligen toppen. Ytterligare ett projektarbete står på schemat, och den här gången ska jag inte skriva om några jävla lactobacillus, den här gången blir det likörer!
Och om en vecka påbörjar vi ett 12 dagars långt lov, vilket ju inte sitter helt fel just nu. Just därför kanske det är bra att jag blir sjuk nu och inte nästa vecka.

Fick döda ihjäl en massa tid innan jag skulle till frisören idag. Satt mig i skolan och skrev min kompletteringsuppgift för att jag inte var på Arla-föreläsningen för nån månad sen. Och det gick väl an, skulle sitta och begla på Arlas hemsida och skriva vad jag tyckte i stort sett. Hemskt onödigt bara. Sen gick jag och köpte apelsinjuice och nya Cosmopolitan och satte mig i solen och njöt tills jag skulle till frisören. Och det var en positiv överraskning. Skulle gå in på en hemsida enligt Cosmopolitan och fylla i en kod så fick jag en film gratis hemskickad, jättetrevligt nu när jag är så fattig den här månaden, haha :)
Och resultatet efter frisören är jag jättenöjd med. Nu har jag blivit riktigt ljus. Både hon och jag var lite överraskade, eftersom jag trots allt var svarthårig i slutet av november. För att bli blond, tar en jävla tid alltså.

Och det var ju synd att det inte var sovmorgon imorgon, eftersom jag inte riktigt vet om jag komemr att orka med morgondagen om jag nu håller på att bli sjuk. Fast man ska inte ha sånna förutfattade meningar. Jag ska känna efter imorgon bitti helt enkelt.



Ooooh, denna var alltför länge sen!


Kommentarer
Postat av: Carin

Haha ja kanin, typiskt att mammorna vill slänga allt som är trasigt! Dom förstår inte hur mycket man älskar dom :0 DÅLIGT!:D

2010-03-27 @ 10:16:29
URL: http://caaariin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0