Hännä å dännä

Nog var jag lite kinkig när jag skulle sova igår, eftersom knät gjorde så ont så det gick inte :( Och jag låg och var paranoid, att det skulle vara något jättefel på knät, så plötsligt vågade jag inte ens peta på det. Jag vet att jag nyss börjat med rehabiliteringen, men det känns redan värre. Igår eftermiddag kunde jag inte göra annat än att halta hela vägen till affären, för det gjorde så himla ont. Det måste ordna sig snart.

Yay, äntligen orkade jag gå och hämta mjölk till kaffet i gruppköket. (För er som inte vet så bor jag i en studentkorriodor, har allt eget utom just köket, och jag har alltid kaffekokaren här inne, vilket innebär att det är jobbigt att gå upp i köket och hämta mjölk). Det  värsta med gruppkök, är just sådana här morgornar. Man är oduschad och ser ju ingen mening med att klä på sig om man ändå ska hoppa in i duschen. Men innan jag duschar vill jag städa, men för att orka städa så måste jag ha frukost = gå upp i köket. Och jag brukar inte gå upp i morgonrock eller pyjamas i köket. Särskilt inte klockan 11.10. Jaja, det finns de som har det värre!

Det regnar tydligen idag. Jag har inte sett det regna i Göteborg på många månader. Men, det är väl lika bra att vänja sig, för jag kom just på att Göteborg kan vara en av Sveriges mest regniga städer (har längtat bort från snön så mycket att jag inte ens tänkt på regn).


Och så antar jag att det är snart dags att begrava näsan i Mikrobiologiboken igen. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter denna kursens slut ( jo, ni som också läser kursen förstår exakt) Men först måste jag städa, diska och duscha.



Jag gjorde ett ganska roligt test igår, som Telenor har gjort om ditt mobila beteende. Du har garanterat sett reklamen på tv.

http://www.telenor.se/mobiltest

Prova ;)


Tänkte införa en liten kul vana, att lägga upp en låt som jag gillar varje dag. Och det är ju skoj, eftersom det kommer att vara en otrolig blandning, beroende på vilket humör jag är på.

Idag hatar vi mikrobiologin, så idag kör vi.....:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0