Veckan

Veckans skratt: När jag mötte på Ulf Wagner och han var sååå finurlig inför nästa kurs med ett moment som heter "busprovning" och var så hemlighetsfull och inte avslöjade vad det var.


Veckans last: Disk (alldeles för mycket)


Veckans hjälp: Fick lite matpengar av pappa för det är kärvt denna månad


Veckans onda måste: Mikrobiologi (tentaplugg)


Veckans värsta dag: Onsdag (ALLT som var möjligt att jävlas, jävlades)


Veckans tråkiga besked: Jag har en knäskada och måste gå på rehab i 6 veckor


Veckans trevliga besked: Syster kommer och bor hos mig en vecka efter påsk


Veckans komplimang: "Du är så himla fin Emma!" (Från min sjukgymnast)


Veckans höjdpunkt: Jag orkade städa och ta tag i plugget


Veckans snedsteg: Jag gick och köpte godis trots att jag sagt att jag ska sluta, samt gå ner tio kilo inför somaren


Veckans "typiskt": Måste sluta med boxningen i 6 veckor pga knät


Veckans "se fram emot": Tyvärr inget att se fram emot, hur tråkigt det än låter, menj ag ser framemot att det ska bli torsdag så mikrobiologikursen är över, jag ska bleka håret mer samt att vi får studiebidrag.


Veckans spontana: Bestämde mig för att skaffa ett par nya, snyggare glasögon


Veckans trevligaste träff: Hade en jättetrevlig eftermiddag med Alicia i måndags <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0