Yeah right.

Jag borde ju egentligen ha anat att minsann alla ska ut och resa kring påsk, så man kunde ju ha bokat en tågbiljett till Småland lite tidigare än idag. Så jag kunde ju inte åka på torsdag eftermiddag som jag hade tänkt och jag kan ju inte komma senare än torsdagen, så jag får åka imorgon vid lunchtid. Men det blir bra i alla fall. Blev bara lite mer att göra nu på kvällen än vad jag hade tänkt. Och, givetvis, bara för att jag har mycket att göra, så är det någon som tar min tvättid igen. För typ femtioelfte gången. Den här gången brast det, fy faaaan vad arg jag blev! Avbröt tvätten så de där jävla kläderna var fulla med tvättmedel och drypande våta, slängde ut helvetet ( i en korg, jag är faktiskt inte så taskig att jag skulle slängt det på golvet.) och skrev en arg lapp ( jag vet, väldigt moget, men jag tyckte personen skulle få veta att han hade gjort jävligt fel. Och det var garanterat bättre att jag skrev en lapp, än att stanna kvar och skälla ut honom. (Jag vet att det var en han eftersom jag hittade ett antal kalsonger))

Så ikväll blir det fullt upp med att bli klar med tvätten, hänga tvätt, packa och städa. Men klockan 9 tänker jag titta på CSI Triology.
Och jag har faktiskt hunnit med att träna idag, det kändes riktigt bra. Jag hoppas att knät kan bli riktigt bra snart, för nu går det verkligen upp och ner med det.


För att den är jävligt bra, och för att jag är lite arg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0