Det är en kille & en drake utanför mitt fönster.

Givetvis inte en riktig drake, utan en sådan som man flyger. Med linor. Han har kämpat bra länge nu att trassla upp alla linor. Blir spännande och se om han lyckas. Och snart är det Halv 8 hos mig som gäller.
Imorgon är det som sagt slakteriet i Dalsjöfors som är dagen "huvudpunkt". Jag har inte det minsta lust att åka dit, och garanterat inte att lägga ut pengar på att titta på döda djur, vilket jag verkligen önskar att jag kunde få slippa. Men, jag tänker inte få underkänt i kursen, så jag åker.

Killen med draken har nu gett upp efter en halvtimme och är påväg hem...


Åh, äntligen har Mad Sin kommit med nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0