My anaconda don´t wanna non anless you got buns hun!

Idag är motivationen på topp, konstigt nog! Eller kanske inte, med tanke på vädret. Men jag tycker fortfarande att det är konstigt, att vädret kan påverka en så här pass mycket. Men idag klagar jag inte. Nu känns tamejsjutton det mesta bra! Jag klev upp i bra tid, trots att jag var ledig idag (ja okej då, kunde inte somna om efter att jag vaknade av sopbilen vid 8.) Orkade diska upp allt, orkade ta en promenad bort till Willys bortåt Mölndal och handla inför morgondagens matlagning i skolan (som för övrigt kommer att bestå av exotisk fläskfilé med mango, banan och curry, serveras med ris och jordnötter och färgsprakande paprika) Kan bli en riktig höjdare!

Ikväll hade jag tänkt att en gång för alla skriva klart min kompletteringsuppgift om huruvida köttet vi handlar är säkert eller inte och hur man definierar säkert kött. Tråkigt, men det måste göras.
Sen hade jag tänkt ta igen en massa Lost-avsnitt osm jag fortfarande inte har tittat på. (Nu tyckte jag verkligen jag hörde vingslag, har jag en fågel ibnne i badrummet?)
Nej, jag hade ingen fågel i badrummet.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och gå upp mot Gibraltar, för nu ska jag gymma med Alicia! :D

Avslutar inlägget med denna video, för de ska jag se i sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0