Min motivation & jag.

En vän har lärt mig att se det jag har lyckats med, inte det jag har misslyckats med.
Så idag, har jag lyckats med följande (utan att ta upp de saker jag inte har gjort idag)

- Handlat ingredienser inför matlagningen imorgon
- Tagit en promenad
- Lagat matlådor
- Påbörjat litteraturseminariumskompeltteringsuppgiften (hihihihi)
- DISKAT
- Städat
- Påbörjat måltidsprojektet med Nomie
- Plockat undan all tvätt
- Slängt glas och farligt avfall
- Föreberett ett tal inför imorgon

Om ni tyckte att det är mycket, så har ni inte en aning om hur mycket jag har kvar. Men jag är då fan nöjd att jag kom så där långt! För motivationen har verkligen inte varit på topp på senaste. Och då menar jag ALL motivation. Jag vet inte riktigt vart den han tagit vägen. Men jag tror han knackade på idag och hälsade på. Men nu har han gått igen, han sa att vi kanske ses imorgon igen. Vi får väl se då.

Imorgon är det matlagningsprojekt i skolan. Nöt & kalv. Jag ska göra en paj gjort på nötfärs, chili, fetaost och basilika. Jag tror att det kan bli en höjdare. På torsdag ska vi laga fläsk, fågel eller lamm och där har jag dock inte den blekaste vad jag ska hitta på. Det kommer, det kommer.

Nu funderar jag på om jag tamejsjutton ska ta tag i att skriva klart litteraturseminariumkompletteringsuppgiften (hihi) så jag kan titta på lite Star Wars sen och sen sova!





Denna tar vi, bara för att jag & Karin kan!



 

 

I know i should go
But i follow you
Like a possesed
Theres a traitor here
Beneath my breast
And it hurts me more
Than you could ever guess
If my heart would beat
It would breake my chest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0