Do you see what I see?

Hela huvudet snurrar av diskrimineringar och uppsägningar med mera tack vare hemtentan i Arbetsrätt. 3/4 av den är klar, och nu återstår den sista fjärdedelen som jag egentligen hade tänkt göra ikväll, men jag orkar ta mig sjutton inte. Tror jag sov fyra timmar inatt, så det känns som om det kan bli tidig sänggång ikväll. Morgondagen består av föreläsningar mellan 9-15 och sen är det jag som får ta tag i både tvättid och den sista delen av hemtentan. På torsdag kommer familjen ner och hämtar mig och så åker vi till Småland, vilket ska bli så sjukt skönt då jag behöver komma iväg lite. Men framförallt för att träffa familjen som jag nästan aldrig träffar numera.

I allmänhet har det varit en så sjukt bra dag. Solat, haft fint sällskap vid flera tillfällen och ätit årets första glass. Inte konstigt att det blir segt att börja skriva på en massa måsten, när det finns så mycket annat fint att ägna sig åt.

Nu är jag sådär riktigt hungrig och det är ju ett oerhört plus att jag har sjukligt mycket disk som måste tas hand om först...uh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0