Let´s find a secret place where no one else can go

En väldigt fin dag må jag säga! Åt en god frukost vid 9, och la mig sen och tittade på "Brakfast at Tiffany´s" ett par timmar. Sen gav jag mig ut på den oerhört omtalade joggingturen (eftersom jag lovat mig själv att ta den i några dagar nu). En perfekt dag att springa, då det har vart lite Klass 2 varningar här och där i Sverige idag. Totaaal storm. Sprang jag i motvind, så sprang jag ju nästan baklänges, och när jag sprang i medvind var jag lik en gasell, haha! Fick till och med nåt som kändes som smärre skottskador på smalbenen när den där sjuka jävla vinden kom nere vid Korsvägen och smällde en massa grus över mig. Men det blev en halvmil, och bra gick det i alla fall! Jag liksom kraschlandar utanför porten när jag väl tagit mig hem efter den sisat backen och flåsar som en idiot. Några kineser gick förbi mig och tittade lite konstigt på mig.

Nu på kvällen så gjorde vi världens godaste pizza med mozzarella och pesto. Klockren vinnare.
Det förekom även vattenkrig och köket är nu sjöblött. Fram med mopp och hink, men det var det värt!


Återigen talar jag om min ledighet litegrann: nu är det dags att ta vara på det sista av den, för nu kör det igång i 180 fram till juni! Och finns det något bättre än att peppa till med än denna? (Ja, säger väl de flesta men icke jag då det liksom spritter i kroppen på mig när jag hör den här)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0