Så in i bara den ledig!

För första gången sen i augusti, så har jag plötsligt, bara sådär, hemskt mycket ledigt under en vecka! Fundera ut ett par frågor inför en marknadsundersökning, observera Sticky Fingers när jag är där och festar på lördag och en föreläsning på 3 timmar på fredag är det enda. Say Whaaaat? Så nu sitter jag ju här med den stora frågan: Vad ska man hitta på? Ja, det är ingen idé att resa någon stans i alla fall, för att jag har inte råd. Jag antar att det kommer bli att sova ut när jag kan, komma igång med träningen då den har stått på noll i två veckor nu, och laga en massa, massa mat! Är det inte lustigt att man alltid går och suktar efter ledighet, och när man väl får den så vet man inte vad man ska göra med den? Ja, jag säger då det. Men sjukligt nöjd är jag!

Förmiddagen bestod av lite grupparbete och sen besökte jag Navva på cafét och blev bjuden på lite lunch. Eftermiddagen var jag så sjukt trött, att först vid fem orkade jag göra nåt. Då blev det storhandling, så nu jäklar har jag bunkrat upp för ett par veckor framåt. Sen har jag minsann varit så ambitiös att jag har bakat grahamsbröd och lagat tacos. Så nu är jag både proppmätt och slut i huvudet, haha! Men det resulterade åtminstone i 20 små fina frukostbullar och 3 matlådor. Approved!

På lördag ska jag coh Alicia se Royal Republic på Sticky Fingers. Aaaasnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0