Sunday afternoon and a cup of strawberry tea

 



En ny vecka är på gång, och jag har lite allt möjligt att göra om jag så vill. Och det vill jag. Tenta i externredovisning imorgon eftermiddag och storhandling på vägen hem. På tisdag och onsdag får jag eventuellt jobba lite på cafét. Sen skulle man ju även ta sig tid och tvätta lite, då man snart inte har några kläder kvar. Jag kan även känna att plugga lite marknadsföring och börja lära sig ekonomistyrning vore någonting att satsa på. Sen blir det såklart festliga tillfällen i helgen. En vecka att se framemot ändå kan jag tycka.

Helgen har varit väldigt fin med människor jag tycker mycket om.
Och jag blir gladare för varje dag som går.
Och jag lovade mig själv att det här skulle bli världens bästa år.
Och det har börjat så bra. Så bra.

Och så lite Marvin Gaye på det.

Kommentarer
Postat av: Alicia

ÅH jag gillar verkligen den bilden! Jag tror jag har min nya profilbild där, eller vad säger du? Om du vill får du gärna dela med dig! Och sen bara älskar jag att du också säger så. Och så lite Marvin Gaye på det. Hahahaha! Vi är bäst! Lycka till idag hjärtat, så hörs vi när du skrivit klart.

2011-05-02 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0