Thirsday afternoon and a a glass of wine

En så himla perfekt dag! Först kliver jag inte upp förrän halv elva. Sedan gör jag iordning en god frukost och tittar på ett avsnitt av Desperate Housewives. Så underbart att få ha en ledig idag ibland. Nu har jag dessutom vart och jobbat på cafét två dagar så då är det extra skönt med lite avslappning. Efter att äntligen efter många om och men städat garderoben (och därmed även halva rummet), blev det en promenad ner på stan för att handla lite smågrejer. Väl hemma igen håller jag nu på att färga håret och dricker ett glas rött. Väl färdig ska jag laga en god köttfärssås, göra manikyr och äntligen ta tag i och titta på serier jag har tänkt på länge, men som inte blivit av. Förstår ni? Jag har världens bästa dag!

Tidigare i veckan har det varit tenta (som jag helst inte vill diskutera) och som sagt lite jobb på cafét. Har ju haft mina funderingar på att komma igång med ekonomistyrningen men det får vänta ett tag.
Imorgon börjar helgen! Så skönt. Anniz kommer ner och förgyller helgen, så imorgon blir det kalas utav bara den!
På måndag så kommer mamma ner hit och tar hand om mig och så känner jag på mig att det kommer att bli en riktigt bra vecka full med skoj (även om en hel del måsten måste in).

Jag vill säga att livet är riktigt bra just nu, och det tar jag minsann inte för givet <3



Nästa pianoprojekt mån tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0